Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.29,
Nr.2
(2019)
Full Issue in
PDF (Tschechisch)
Editorial
Cinkot klíčů
125–128
Petr Urbánek, Jitka Jursová, Andrea Rozkovcová
PDF (Tschechisch)
Studie
Zastánce jako klíčový hráč v eliminaci šikany
129–148
Jiří Kresa
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-129
PDF (Tschechisch)
Uvádění začínajících učitelů v mateřských, základních a středních školách pohledem jeho hlavních aktérů
149–171
Klára Záleská, Libor Juhaňák, Kateřina Trnková, Martina Šmahelová
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-149
PDF (Tschechisch)
Odlišné sociální klima učitelských sborů ZŠ v rozmanitých podmínkách práce školy
172–202
Jitka Jursová, Petr Urbánek, Markéta Váchová
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-172
PDF (Tschechisch)
Subjektivní vnímání proměny role ředitele školy a obtížné prvky výkonu této profese v současné době
203–222
Václav Trojan, Zuzana Svobodová
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-203
PDF (Tschechisch)
Odlišné světy učitelů a rodičů: interakce s rodiči jako zdroj stresu učitele
223–242
Veronika Pavlas Martanová, Olga Konůpková
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-223
PDF (Tschechisch)
Diskuse
Podpora profesního rozvoje učitelů v rámci metodických kabinetů
243–250
Jan Slavík, Tomáš Janík
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-243
PDF (Tschechisch)
Recenze
Švaříčková Slabáková, R., & Sobotková, I. (2018). Rodina a její paměť v nás ve světle třígeneračních vyprávění.
251–254
Milada Rabušicová
PDF (Tschechisch)