Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopise
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopise
Editorský tým
Kontakt
Roč.22,
č.4
(2012)
Editorial
Mimoběžky...
473–474
Petr Urbánek
PDF
Studie
Empirický výzkum vzdělávání: vystačí naše stávající přístupy zítra?
475–489
M. Prenzel
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-4-475
PDF
Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu
490–515
Z. Syslová, V. Najvarová
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-4-490
PDF
Současná teorie a praxe dějepisného vzdělávání na školách
516–543
B. Gracová, D. Labischová
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-4-516
PDF
Sociálně-psychologické aspekty volby technického a humanitního studijního zaměření při tranzici žáků do maturitních oborů na středních školách
544–564
P. Hlaďo, J. Balcar
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-4-544
PDF
Multikulturalita Ruské federace a její reflexe ve školním vzdělávání
565–580
V. Ježková
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-4-565
PDF
Diskuse
Státní vzdělávací politika jako významný problém českého školství
565–580
J. Pelikán
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-4-581
PDF
20 let České asociace pedagogického výzkumu: historie a výzvy současnosti
596–607
J. Průcha
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-4-596
PDF
Konfrontace diagnózy z počátku 90. let s dnešním stavem pedagogického výzkumu
608–610
S. Štech
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-4-608
PDF
ČAPV očima bývalé předsedkyně
611–613
M. Rabušicová
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-4-611
PDF
Zprávy
Zpráva z jubilejní konference ČAPV
614–615
Kateřina Pevná
PDF
Recenze
Plný text sekce
616–629
Pedagogická Orientace
PDF
Yin, R. K. (2010). Case study research: Design and methods
Zuzana Vlachová
Viktorová, I. (2009). Od sedmi do jedenácti: jak děti mladšího školního věku píší literaturu
Petra Tužilová
Elliott, J., & Place, M. (2002). Dítě v nesnázích: prevence, příčiny, terapie
Yveta Odstrčilíková
Mandíková, D., & Trna, J. (2011). Žákovské prekoncepce ve výuce fyziky
Jana Škrabánková