Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.6,
č.18-19
(1996)
Celé číslo v
PDF (##munipress.pdf.locale.##)
Editorial
Editorial
1
redakce PO
PDF
Studie
Ze Zprávy examinátorů OECD o vzdělávacím systému ČR
4–20
Bohumil Blížkovský
PDF
Jde o kvalitu naší vzdělanosti i o obecný přístup k ní
21–23
Bohumil Blížkovský
PDF
K tradici a perspektivám české školy
23–25
Antonín Dostál
PDF
Examinátoři OECD byli kritičtí
25–26
Rudolf Buchta
PDF
Humanizace výchovné vzdělávací soustav
26–32
Rudolf Buchta
PDF
Příprava učitelů na vedení žáků k samostatnosti a tvořivosti
33–37
Josef Maňák
PDF
Autodiagnostika učitele
37–42
Pavel Vacek
PDF
Změny trendů interakčního cítění studentů
43–48
Jan Kocourek
PDF
Ideální interpersonální chování učitele
48–53
Zdeněk Mlčák
PDF
Verbální a nonverbální komunikace učitele vojenské vysoké školy
54–56
Libor Hlaváček
PDF
Zdokonalování verbálního projevu budoucích učitelů chemie
56–58
Marie Solárová
PDF
Dovednost učitele motivovat žáka
58–63
Josef Trna
PDF
Rozvoj tvořivosti studentů v předmětu didaktika prvouky
63–64
Bohumíra Fabiánková
PDF
Motivační funkce mikrovyučování v přípravě učitelů vlastivědy
64–66
Miloslava Machalová, Miroslava Novotná
PDF
Profesionální praktikum jako pokus o syntézu přípravy učitelů 1. stupně ZŠ
66–67
Marie Dobrovolská
PDF
Význam schopnosti využívat výpočetní techniku v práci učitele
68–75
Jiří Rybička
PDF
Pojetí přípravy učitele a požadavky školské praxe
75–77
Jan Šťáva
PDF
Jak se vzdělávali středoškolští učitelé
78–89
Zdenka Veselá
PDF
Návrhy na vzdelávanie učiteľov národných škôl v prvej Československej republike
89–94
Soňa Kompoltová
PDF
Rozvíjení tvořivosti budoucích učitelů v oblasti vědeckovýzkumné práce
94–97
Drahomíra Holoušová, Alena Nelešovská
PDF
K ekologické výchově budoucích učitelů
97–99
Hana Horká
PDF
K pedagogicko-psychologické přípravě učitele
99–102
Jaroslav Řezáč
PDF
Perspektívy nových výchovných predmetov v školskom systéme
103–110
Irena Lokšová
PDF
Limity a problémy přípravy na učitelskou profesi
110–113
Zdeněk Rozum
PDF
EFFE projekt inovovaného učitelského vzdělávání
113–117
Helena Grecmanová, Eva Urbanovská
PDF
Tradiční kultura v přípravě budoucích učitelů
117–120
Alena Schauerová
PDF
Teorie a praxe rodinné výchovy ve studiu učitelství (k optimalizaci vztahů mezi učiteli a rodiči žáků)
120–124
Stanislav Střelec
PDF
Vztah učitelů k některým pedagogickým inovacím Oldřich Šimoník
125–126
Oldřich Šimoník
PDF
Distanční vzdělávání v přípravě učitelů
126–130
Otto Obst
PDF
Prosociálhosť v profesnom statuse učiteľa
130–135
Martin Žilínek
PDF
Vliv subjektivity učitele na hodnocení testů
135–142
Tomáš Hála
PDF
Vysokoškolský učitel a jeho pedagogická kompetence
143–147
Iveta Bednaříková
PDF
Příprava uchazeče o místo ředitele základní školy na konkurzní řízení
147–148
Břetislav Voženílek
PDF
Výchova vo voľnom čase žiakov — súčasť práce školy a prípravy učiteľov
148–153
Emília Kratochvílová
PDF
K přípravě pedagogů volného času
153–156
Mojmír Vážanský
PDF
Volný čas a sociální pedagogika
156–157
Jarmila Faltýsková, Dana Knotová
PDF
Diskuse
Nové možnosti a povinnosti učitele
158–161
Maria Jabłońska
PDF
Role učitele v procesu kulturní výchovy
161–166
Krystyna Ferenz
PDF
Učitel a architektura školy
166–171
Wiktor Złobicki
PDF
Zprávy
ke stažení
172–183
celá sekce
PDF
Přípravné učitelské vzdělávání
172
Stanislav Střelec, Vlastimil Švec
Celoživotní profesní růst
172–173
J. Beran
Specifické pedagogické profese
173–174
B. Kraus
Dědictví Komenského
175–182
František Hýbl
O semináři „Tvořivost v práci učitele a žáka“
182–183
Hana Horká