Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.34,
č.1-2
(2024)
Aktuální výzvy primárního vzdělávání
Editorial
Aktuální výzvy primárního vzdělávání
3–4
Marcela Janíková, Tereza Kolumber, Miluše Vítečková
pdf
Studie
Pojetí primárního vzdělávání v kontextu revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
5–17
Hana Havlínová
https://doi.org/10.5817/PedOr2024-1-2-5
pdf
Vzdělávání učitelů primárních škol v historicko-srovnávací a systematické perspektivě
18–46
Vladimíra Spilková
https://doi.org/10.5817/PedOr2024-1-2-18
pdf
Reflektivní deníky v profesní přípravě studentek učitelství prvního stupně základních škol
47–67
Tereza Kolumber, Marcela Janíková
https://doi.org/10.5817/PedOr2024-1-2-47
pdf
Počátky utváření profesní filozofie začínajících studentů Učitelství pro 1. stupeň základní školy
68–90
Petr Najvar, Lucie Grůzová, Veronika Najvarová, Veronika Rodová, Zora Syslová, Petra Vystrčilová, Tereza Češková, Jiří Havel
https://doi.org/10.5817/PedOr2024-1-2-68
pdf
Pohybová aktivita studentů oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ
91–104
Antonín Zderčík, Marcela Janíková, Kamil Janiš
https://doi.org/10.5817/PedOr2024-1-2-91
pdf
Strategie učení cizího jazyka u studentů učitelství pro první stupeň ZŠ
105–134
Beata Horníčková, Juraj Obonya
https://doi.org/10.5817/PedOr2024-1-2-105
pdf
Gramotnost žáků v oblasti ochrany zdraví a bezpečnosti: Jak se rozvíjí schopnost žáků 1. stupně základní školy identifikovat a vysvětlit rizika?
135–157
Barbora Loudová Stralczynská, Kateřina Chroustová, Tereza Krčmářová, Vlastimil Chytrý, Martin Bílek
https://doi.org/10.5817/PedOr2024-1-2-135
pdf
Technická tvořivost na 1. stupni základní školy jako nadstandard
158–185
Pavlína Částková, Dominika Provázková Stolinská, Veronika Kavková, Jiří Dostál
https://doi.org/10.5817/PedOr2024-1-2-158
pdf
Distanční vzdělávání v náhradní rodině během pandemie COVID-19: Zkušenosti, výzvy a spolupráce s učiteli z perspektivy poručníků
186–207
Barbora Plisková
https://doi.org/10.5817/PedOr2024-1-2-186
pdf