Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.29,
č.1
(2019)
Celé číslo v
PDF
Editorial
O výzvách a lidech
3–4
Eva Minaříková
PDF
Studie
Kritická místa kurikula na základní škole pohledem mezinárodního šetření TIMSS a českých učitelů – poznatky z fyziky
5–42
Jiří Kohout, Marie Mollerová, Pavel Masopust, Lukáš Feřt, Jan Slavík
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-1-5
PDF
Kvalita vrstevnické zpětné vazby při badatelské úloze z biologie člověka v hodinách přírodopisu
43–72
Lukáš Rokos, Jana Lišková
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-1-43
PDF
Sociální reprezentace vyhoření z pohledu vyučujících: „vyhoření“ mezi zkušeností a analytickou kategorií
73–101
Anna Páchová, Veronika Francová
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-1-73
PDF
Diskuse
Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie
102–109
Kamil Janiš ml.
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-1-102
PDF
Pan profesor Josef Maňák v nás
110–115
Vlastimil Švec, Tomáš Janík
PDF
Obsah ročníku 2018
116–117
redakce pedor
PDF
Poděkování recenzentům
118–120
redakce pedor
PDF