Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie

Roč.29,č.1(2019)

Reference

Janiš ml., K. (2014). Jak tedy reflektovat socialistickou pedagogiku. Pedagogická orientace, 24(1), 128–132.

Janiš ml., K. (2018). Kariérní řád – profesní rozvoj pedagogických pracovníků v reflexi dokumentu
historického. Lifelong Learning, 8(3), 82–88.

Komenský, J. A. (1930). Velká didaktika. Praha: Dědictví Komenského.

Meisner, J. & Veselý, M. (1951). Z diskuze o polytechnickém vzdělávání. Pedagogika, 1(9–10), 611–619.

Mejstřík, V., et al. (1975). Čeští učitelé na cestě k socialismu. Praha: SPN.

Podpora polytechnického vzdělávání: pojetí tematické oblasti v projektu P-KAP. Praha: NÚV.
Dostupné z http://www.nuv.cz/uploads/P_KAP/ke_stazeni/pojeti_decizni_sfera/PTV_IV_podrobne_pojeti_oblasti_intervence.pdf

Školy a školská zařízení – za školní rok 2016/2017. Praha: Český statistický úřad. Dostupné
z https://www.czso.cz/csu/czso/skoly-a-skolska-zarizeni

Metriky

0


270

Views

156

PDF views