Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.28,
č.3
(2018)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Editorial: Já, my nebo ono? K vyjádření autorství u odborných textů psaných jedním autorem
405–407
František Tůma
PDF
Studie
Žákovské hodnocení výuky na gymnáziu: Výpovědi sexty A
408–434
Ingrid Čejková
https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-408
PDF
Vliv nové podoby maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury na vyučování ve výpovědích učitelů
435–471
Stanislav Štěpáník
https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-435
PDF
Postupy používané učiteli ve vztahu k žákovské chybě při interakci s celou třídou
472–495
Martin Majcík
https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-472
PDF
Konstruktivistické teorie učení a jejich využití v edukační realitě muzea
496–540
Veronika Kolaříková
https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-496
PDF
Medailon
„Učitel učitelů“ – Gustav Adolf Lindner (1828–1887)
541–544
Kamil Janiš ml.
PDF
Recenze
Černý, M. (2017). Informační a učící se společnost.
545–548
Pavlína Mazáčová
PDF