Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.28,
Nr.3
(2018)
Full Issue in
PDF (Čeština)
Editorial
Editorial: Já, my nebo ono? K vyjádření autorství u odborných textů psaných jedním autorem
405–407
František Tůma
PDF (Čeština)
Studie
Žákovské hodnocení výuky na gymnáziu: Výpovědi sexty A
408–434
Ingrid Čejková
https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-408
PDF (Čeština)
Vliv nové podoby maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury na vyučování ve výpovědích učitelů
435–471
Stanislav Štěpáník
https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-435
PDF (Čeština)
Postupy používané učiteli ve vztahu k žákovské chybě při interakci s celou třídou
472–495
Martin Majcík
https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-472
PDF (Čeština)
Konstruktivistické teorie učení a jejich využití v edukační realitě muzea
496–540
Veronika Kolaříková
https://doi.org/10.5817/PedOr2018-3-496
PDF (Čeština)
Medailon
„Učitel učitelů“ – Gustav Adolf Lindner (1828–1887)
541–544
Kamil Janiš ml.
PDF (Čeština)
Recenze
Černý, M. (2017). Informační a učící se společnost.
545–548
Pavlína Mazáčová
PDF (Čeština)