Feminizace školství a její pedagogické konsekvence
Roč.12,č.4(2002)
feminizace; zaměstnanost žen; feminizace učitelské profese; prestiž učitelského povolání; edukační prostředí školy; psychosociální parametry školního prostředí; Männliches Erziehungsprinzip
Feminizace ve školství. Praha: Ustav pro informace ve vzdělavani, 1994. ISBN 80-211-0205-5.
Historická ročenka školství v České republice. Praha: Ustav pro informace ve vzdělavani, 1998. ISBN 80-211-0291-8.
Parízek, V. Ekonomicky a socialni zaklad učitelstvi. In Učitelství jako profese. Liberec: TU, 2000, s. 34-42. ISBN 80-7083-390-4.
Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha: Portal, 1997. ISBN 80-7178-170-3.
Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. Pedagogický slovník. Praha: Portal, 1995. ISBN 80-7178-029-4.
Skořepa, M. Červánky. Občanská nauka a výchova v úkolech. 1. dil, 2. pozm. vyd. Praha: SPN, 1936.
Statistická ročenka České republiky 1996. Praha: Scientia, 1996. ISBN 80-7183-250-2.
Statistická ročenka České republiky 2001. Praha: Scientia, 2001. ISBN 80-7183-250-2.
Statistická ročenka školství 2000/2001. Praha: Ustav pro informace ve vzdělavani, 2001. ISBN 80-211-0378-7.
Základní školství v České republice. Retrospektiva let 1780-1989. Praha: Ustav pro informace ve vzdělavani, 1991.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Stanislav Bendl