Vztah mezi grafomotorickou napodobovací schopností a výkony v psaní
Roč.12,č.4(2002)
Běláskova, L. Možnosti zefektivňovania prvopočatečneho pisania. Komenský 116, 1991/92, č. 3.
Benkova, S. Zvyšovanie efektivnosti nacviku čitania a pisania v 1. ročniku. Komenský 116, 1991/92, č. 8.
Blatná, E. Psani v 1. ročniku. Komenský 106, 1981/82, č. 10.
Císařová, M. Vyuka psani a učitelska připrava. Komenský 119, 1995/96, č. 9, 10.
Císařová, M. Vytvařeni psacich navyků. Komenský 117, 1992/93, č. 7, 8.
Císařová, M. K hodnoceni psani v 1. ročniku. Komenský 114, 1989/90, č. 2.
Hellingerová, A. Analyza a synteza slov pri prvopočatečnom čitani a pisani. Komenský 111, 1986/87, č. 6.
Janečková, R. Čitanie a pisanie v 1. ročniku. Komenský 113, 1988/89, č. 4.
Klaudová, H. Připravne cviky na pisanie v 1. ročniku, Komenský 110, 1985/86, č. 5.
Kršiaková, L. K problematice pisania a čitania ve 3. ročniku. Komenský 112, 1987/88, č. 2.
Lauster, U., Lauster, P. Ist mein Kind schulreif? Resenberk, Rowolth, 1996.
Němčíkova, M. K nacviku pisania v 1. ročniku. Komenský 104, 1979/80, č. 2.
Nemčíková, M. K otazkam pisma a pisania na 1.stupni. Komenský 105,1980/81, č. 7.
Penc, V. Metodika psaní. Praha: SPN 1961.
Příhoda, V. Praxe školského měření. Praha: Pokrok, 1936.
PřÍhodová, N. Didakticke hry na precvičovanie pisania a čitania v 1. ročniku. Komenský 123, 1998/99, č. 5, 6.
Šemberová, J. Utvařeni graficke složky psani v počatečnim vyučovani. Komenský 114, 1989/90, č. 8.
Šimíčková, H. Od prožitku k psani ve 2. ročniku. Komenský 120, 1995/96, č. 5, 6.
Šimíčková, H. Psani - součast trivia na 1. stupni. Komenský 119, 1994/95,č. 3, 4.
Šimíčková, H. Pomůcky pro psani v prvnim ročniku. Komenský 114, 1989/90, č. 1.
Wildová, R. K vyuce čteni a psani v 1. ročniku. Komenský 123, 1998/99, č. 3, 4.
Zelinková, O. Psani podle diktatu. Komenský 115, 1990/91, č. 5.

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Zuzana Ptáčková