Domácí příprava ve vyučování německého jazyka nově (Pokus o aplikaci Gardnerovy teorie vícenásobné inteligence)
Roč.12,č.4(2002)
příprava žáků na vyučování; domácí úkoly; vyučování německého jazyka; Gardnerova teorie vícenásobné inteligence; styl učení; klasifikace žáka
Gardner, H. Dimenze myšlení. Praha: Portal, 1999.
Gavora, P. Výzkumné metody v pedagogice. Brno: Paido, 1996.
Mareš, J. Styly učení žáků a studentů. Praha: Portal, 1998.
Mošnerová, R. Domaci připrava žaků střednich škola na vyučovani německeho jazyka v zavislosti na typu jejich inteligence. Diplomova prace. PF MU Brno, 2002.
Internetové odkazy
Multiple inteligence and learning styles. Dostupné na www: http://www.utoronto.snow.ca/Learn2 /mod3/mini inventory. html

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Radka Mošnerová