Uplatňování vybraných vzdělávacích postupů při výuce chemie na víceletých gymnáziích a jejich diagnostika
Roč.12,č.4(2002)
Doulík, P., Škoda, J. Konstruktivisticke metody jako prostředek modernizace prace učitele chemie. In Sborník příspěvků z XI. mezinárodní konferenci o výuce chemie „ Profil učitele chemie“ . Gaudeamus: Hradec Kralove 2001a, s. 60-65. ISBN 80-7041-868-0.
Doulík, P., Škoda, J. Netradični metody vyuky chemie. Moderní vyučování, 4, 2001b, č. 4, 8 -9 . ISSN 1211-6858.
Doulík, P., Škoda, J. Problematika diagnostiky vysledků vyuky při aplikaci metody aktivni konstrukce poznatků do vyuky chemie. In Nové možnosti vzdělávání a pedagogický výzkum. Sbornik přispěvků z IX. celostatni konference ČAPV s mezinarodni učasti. Ostrava: Pedagogicka fakulta Univerzity Ostrava, 2001c, s. 61-64. ISBN 80-7042-181-9.
Kolář, Z., Raudenská, V., Fruhaufová, V. Didaktické znalosti a dovednosti učitelů. Usti nad Labem: UJEP, 2001. ISBN 80-7044-361-8.
Mullerová, L. Řízení kurikula. Studia paedagogica II. Usti nad Labem: Acta Universitatis Purkynianae, 2000. 105 s. ISBN 80-7044-316-2.
Sedláčková, S. Motivace a aktivizace studentů v hodinách chemie na středních školách. Diplomova prace. Ostrava: PřF OU, 1998.
Škoda, J. Od chemofobie k respektovani chemizace. In Grantový seminář. Sbornik přispěvků z grantoveho seminaře. Usti nad Labem: UJEP, 2000.
Škoda, J. Trendy oblibenosti chemie během studia na viceletych gymnaziich. In Aktuální otázky výuky chemie X. Hradec Kralove: Gaudeamus, 2001, 236-240, ISBN 80-7041-304-2.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Jiří Škoda, Pavel Doulík