Jak dál v přípravném vzdělávání učitelů odborných předmětů

Roč.12,č.4(2002)

Reference

Doubrava, L. Školy považuji rodiče za velke děti. Školstvi v zrcadle vyročni zpravy ČŠI. Učitelské noviny, 2001a, roč. 104, č. 2, s. 7.

Doubrava, L. Pedagogicka způsobilost dostala ČŠI do patove situace. Od dubna se inspekce OPZ věnuje zaměrně meně. Učitelské noviny, 2001b, roč. 104, č. 35, s. 8-9.

Helus, Z. Zdroje pochybnosti o učitelskem povolani. Týdeník Školství, 2001a, roč. 9, č. 26, s. 7.

Helus, Z. Proč nesmime uvažovat o redukci učitelskeho vzdělavani. Učitelské noviny, 2001b, roč. 104, č. 37, s. 16-17.

Kotásek, J. a kol. Národní program rozvoje vzdělávání v České republice - Bílá kniha. 1. vyd. Praha: MŠMT, 2001, 98 s.

Husník, P. Do jake škatulky patři mistři odborne vychovy? Učitelské noviny, 2001, roč. 104, č. 27, s. 8.

Proměny školy, učitele a žáka na přelomu tisíciletí. Protokol ze Sjezdu učitelů v Brně 30.-31. srpna 2000. 1. vyd. Brno: KONVOJ, 2001.

Štefflová, J. Kdy je učitel způsobily učit? Na co se ptate. Učitelské noviny, 2001, roč. 104, č. 25. s. 8-9.

Vzit miru způsobilosti. Učitelské noviny, 2001, roč. 104, č. 34, s. 5. Zpravy ČŠI mohou byt ještě konkretnějši. Učitelské noviny, 2001, roč. 104, č. 3, s. 5.

Metriky

250

Views

107

PDF views