Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.26,
č.2
(2016)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Jak Fučík založil Junák a Komenský jezdil autem
179–181
Kamil Janiš ml.
PDF
Studie
Užívání statistické a věcné významnosti v časopise Pedagogická orientace a Pedagogika v posledních deseti letech: pohled statistika
182–201
Petr Soukup
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-2-182
PDF
Prolínání mocenských diskursů v týdeníku Učitelské noviny: sociální inkluze romských žáků v českém školství
202–227
Dušan Klapko
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-2-202
PDF
Komparácia slovenských a českých školských klubov (družín) s vybranými krajinami
228–251
Michaela Minárechová, Zuzana Bánovčanová
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-2-228
PDF
Třídní učitel v sociálních vztazích se svými žáky: případová studie
252–271
Alena Bendová
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-2-252
PDF
Autonomní a heteronomní hodnocení jako jedna z determinant účinnosti učitelských praxí
272–298
Jana Kratochvílová, Hana Horká
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-2-272
PDF
Recenze
O (české) vzdělanosti: dva pohledy na jeden fenomén.
299–315
Petr Najvar
PDF
Průcha, J., & Kansanen, P. (2015). Školní vzdělávání ve Finsku.
316–319
Peter Gavora
PDF
Jarkovská, L., Lišková, K., Obrovská, J., & Souralová, A. (2015). Etnická rozmanitost ve škole. Stejnost v různosti.
320–330
Klára Záleská
PDF
Zprávy
Zpráva z konference Výchova k dobru
331–333
Daniela Vrabcová
PDF