Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.32,
č.3
(2022)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Pedagogické vzdělávání vysokoškolských vyučujících: Rodící se tradice?
149–151
Ingrid Procházková
PDF
Studie
Akademická integrace do studia: Pohled první generace vysokoškolských studentů na své vyučující
152–177
Tereza Vengřinová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-152
PDF
Analýza skúseností z pilotnej realizácie kurzov profesijného rozvoja vysokoškolských učiteľov
178–203
Jaromír Novák
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-178
PDF
Rozvoj emoční inteligence u studentek učitelství předškolního a elementárního vzdělávání
204–229
Stanislav Michek, Marie Herynková, Vladimíra Hornáčková, Iva Košek Bartošová, Yveta Pohnětalová, Jana Marie Havigerová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-204
PDF
Tandemová výuka optikou subjektivně vnímaných příležitostí k profesnímu rozvoji vysokoškolských učitelů a učitelů fakultních základních škol
230–248
Jana Poche Kargerová, Petra Vallin, Alena Seberová, Taťána Göbelová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-230
PDF
Diskuse
Vyučující na filmovém plátně: Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících
249–264
Zuzana Kročáková, Ingrid Procházková, Zuzana Vařejková
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-249
PDF
Hybridní výuka na vysokých školách: Strašák nebo příležitost pro rozvoj pedagogických kompetencí?
265–273
Klára Harvánková, Miroslava Dvořáková
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-265
PDF
Flexibilní formy rozvoje pedagogicko-psychologických dovedností vysokoškolských učitelů
274–288
Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-274
PDF
Jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku? Malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů
289–302
Michal Urban
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-289
PDF
Kdopak by se studentů bál? Aneb Kurz rozvoje pedagogických a sociálně psychologických dovedností pro doktorandy a (začínající) akademické pracovníky na Vysoké škole ekonomické v Praze
303–312
Eva Jarošová, Hana Lorencová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-303
PDF
Vysokoškolský učiteľ bez pedagogického vzdelania a jeho rozvoj v pedagogickej činnosti
313–334
Jana Trabalíková, Lucia Hrebeňárová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-313
PDF
Zprávy
Trendy ve vzdělávacích programech celoživotního vzdělávání pro zaměstnance a doktorandy na Univerzitě Palackého v Olomouci
335–346
Markéta Šemberová, Johana Lukovská, Klára Tesaříková Čermáková, Hana Tomeš Filipi
PDF
Role Institutu vzdělávání a poradenství v rozvoji a evaluaci pedagogických kompetencí vyučujících a studentů doktorských studijních programů na České zemědělské univerzitě v Praze
347–358
Karel Němejc, Lucie Smékalová, Kateřina Tomšíková, Jitka Jirsáková
PDF
Jó, to tenkrát…
359–361
Vlastimil Švec
PDF