Masarykova univerzita | Masaryk university
##common.pageHeaderLogo.altText##

  • Registrieren
  • Einloggen

Deutsch

English Čeština

  • EN
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Redaktion
    • Kontakt
 
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Redaktion
    • Kontakt

Bd.32,Nr.3(2022)

Full Issue in PDF (Tschechisch)

Editorial

  • Pedagogické vzdělávání vysokoškolských vyučujících: Rodící se tradice?

    149–151
    Ingrid Procházková
    PDF (Tschechisch)

Studie

  • Akademická integrace do studia: Pohled první generace vysokoškolských studentů na své vyučující

    152–177
    Tereza Vengřinová
    https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-152
    PDF (Tschechisch)
  • Analýza skúseností z pilotnej realizácie kurzov profesijného rozvoja vysokoškolských učiteľov

    178–203
    Jaromír Novák
    https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-178
    PDF (Tschechisch)
  • Rozvoj emoční inteligence u studentek učitelství předškolního a elementárního vzdělávání

    204–229
    Stanislav Michek, Marie Herynková, Vladimíra Hornáčková, Iva Košek Bartošová, Yveta Pohnětalová, Jana Marie Havigerová
    https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-204
    PDF (Tschechisch)
  • Tandemová výuka optikou subjektivně vnímaných příležitostí k profesnímu rozvoji vysokoškolských učitelů a učitelů fakultních základních škol

    230–248
    Jana Poche Kargerová, Petra Vallin, Alena Seberová, Taťána Göbelová
    https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-230
    PDF (Tschechisch)

Diskuse

  • Vyučující na filmovém plátně: Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících

    249–264
    Zuzana Kročáková, Ingrid Procházková, Zuzana Vařejková
    https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-249
    PDF (Tschechisch)
  • Hybridní výuka na vysokých školách: Strašák nebo příležitost pro rozvoj pedagogických kompetencí?

    265–273
    Klára Harvánková, Miroslava Dvořáková
    https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-265
    PDF (Tschechisch)
  • Flexibilní formy rozvoje pedagogicko-psychologických dovedností vysokoškolských učitelů

    274–288
    Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová
    https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-274
    PDF (Tschechisch)
  • Jak by mělo vypadat doktorské studium, aby studenty dobře připravilo na výuku? Malý návod, jak navrhnout funkční program rozvoje didaktických dovedností doktorandů

    289–302
    Michal Urban
    https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-289
    PDF (Tschechisch)
  • Kdopak by se studentů bál? Aneb Kurz rozvoje pedagogických a sociálně psychologických dovedností pro doktorandy a (začínající) akademické pracovníky na Vysoké škole ekonomické v Praze

    303–312
    Eva Jarošová, Hana Lorencová
    https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-303
    PDF (Tschechisch)
  • Vysokoškolský učiteľ bez pedagogického vzdelania a jeho rozvoj v pedagogickej činnosti

    313–334
    Jana Trabalíková, Lucia Hrebeňárová
    https://doi.org/10.5817/PedOr2022-3-313
    PDF (Tschechisch)

Zprávy

  • Trendy ve vzdělávacích programech celoživotního vzdělávání pro zaměstnance a doktorandy na Univerzitě Palackého v Olomouci

    335–346
    Markéta Šemberová, Johana Lukovská, Klára Tesaříková Čermáková, Hana Tomeš Filipi
    PDF (Tschechisch)
  • Role Institutu vzdělávání a poradenství v rozvoji a evaluaci pedagogických kompetencí vyučujících a studentů doktorských studijních programů na České zemědělské univerzitě v Praze

    347–358
    Karel Němejc, Lucie Smékalová, Kateřina Tomšíková, Jitka Jirsáková
    PDF (Tschechisch)
  • Jó, to tenkrát…

    359–361
    Vlastimil Švec
    PDF (Tschechisch)

Pedagogická orientace

Pedagogická orientace/Journal of the Czech Pedagogical Society

Masaryk University

Faculty of Education
Institute for Research in School Education

Poříčí 31
603 00 Brno

Czech Republic

E-Mail: tjanik@ped.muni.cz
ISSN: 1211-4669 , E-ISSN: 1805-9511
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über die Zeitschrift
  • Redaktion
  • Schutz personenbezogener Daten
  • Kontakt
Masarykova univerzita | Masaryk university Masarykova univerzita | Masaryk university
Crossref Member Badge