Hybridní výuka na vysokých školách: Strašák nebo příležitost pro rozvoj pedagogických kompetencí?
Roč.32,č.3(2022)
Beatty, B. J. (2019). Hybrid-flexible course design. EdTech Books.
Green, J. K. (2022). Designing hybrid spaces for learning in higher education health contexts. Postdigital Science and Education, 4(1), 93–115. https://doi.org/10.1007/s42438-021-00268-y
Mašek, J. (2021, 1. září). 10 aspektů hybridního vzdělávání nejen pro Pokusné ověřování. NPI: Metodický portál RVP.CZ. https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/22974/10-aspektu-hybridniho-vzdelavani-nejen-pro-pokusne-overovani.html
Meydanlioglu, A., & Arikan, F. (2014). Effect of hybrid learning in higher education. International Journal of Information and Communication Engineering, 8(5), 1292–1295.
MŠMT. (2020). Strategický záměr pro oblast vysokých škol od roku 2021. https://www.msmt.cz/vzdelavani/vysoke-skolstvi/strategicky-zamer-ministerstva-pro-oblast-vs-na-obdobi-od
Neelakandan, N. (2021, 17. listopadu). How is hybrid learning different from blended learning? eLearning Industry. https://elearningindustry.com/how-is-hybrid-learning-different-from-blended-learning
Neumajer, O. (2020). Vzdělávání na dálku přináší zmatky v pojmech. Řízení školy, 17(11), 15–17.
Raes, A. (2022). Exploring student and teacher experiences in hybrid learning environments: Does presence matter? Postdigital Science and Education, 4, 138–159. https://doi.org/10.1007/s42438-021-00274-0
Ralph, N. (2021). Perspectives: COVID-19, and the future of higher education. Bay View Analytics.
Samy, A., & Savic, M. (2019). The hybrid education model: Evolution of the higher colleges of technology. Work Based Learning e-Journal, 8(1), 41–52.
Woo, B., Evans, K., Wang, K., & Pitt-Catsouphes, M. (2021). Online and hybrid education in a social work PhD program. Journal of Social Work Education, 57(1), 138–152. https://doi.org/10.1080/10437797.2019.1661921
Zounek, J., Juhaňák, L., Staudková, H., & Poláček, J. (2021). E-learning: Učení (se) s digitálními technologiemi. Wolters Kluwer.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2023 Klára Harvánková, Miroslava Dvořáková