Psychosomaticky koncipovaný seminář Rétorika a prezentace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Roč.18,č.1(2008)
Příspěvek pojednává o psychosomaticky koncipovaném semináři Rétoriky a prezentace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, který absolvovali studenti 1. ročníku oboru Sociální pedagogika. Důraz je kladen na význam nového pojetí předmětu – koncepce s prvky psychosomatiky. Inspiraci pro toto pojetí autorka čerpala z katedry autorské tvorby a pedagogiky na DAMU v Praze a Ateliéru dramatické výchovy JAMU v Brně. Cílem příspěvku je nastínit problematiku realizace předmětu a pokusit se odpovědět na otázky, jak zařadit psychosomatické disciplíny do komunikační přípravy sociálních pedagogů a jak zjišťovat účinnost psychosomaticky pojaté komunikační přípravy.
příprava budoucích učitelů; psychosomatika; kreativní pedagogika; dramatická výchova; komunikace; psychosomatické disciplíny; sociální pedagogika
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society