Vztahy mezi vědomostmi, postoji a skutečným jednáním u žáků druhého stupně základní školy v rámci enviromentální výchovy
Roč.18,č.1(2008)
Studie prezentuje výzkum, který je zaměřen na zkoumání vztahů mezi vědomostmi, postoji a skutečným jednáním v rámci environmentální výchovy u žáků druhého stupně základní školy. Deskriptivní část výzkumu se zabývá zejména analýzou jednotlivých položek didaktického testu. Studie seznamuje čtenáře s teoretickými východisky pro výzkum, jeho cíli a popisuje uplatněnou metodologii. Zvolena byla kvantitativní metodologie, výzkumnými nástroji jsou didaktický test a dotazník. Některé dílčí výsledky jsou uvedeny v závěru studie.
automobilismus; environmentální výchova; jednání; postoje; vědomosti; základní škola

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society