Masarykova univerzita | Masaryk university

Školský psychológ/Školní psycholog

  • Registrieren
  • Einloggen

Deutsch

English Čeština

  • EN
  • Domů
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Beitragseinreichung
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
 
  • Domů
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Beitragseinreichung
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt

Bd.20,Nr.2(2019)

Prehľadové štúdie

  • Znalost zvláštností žáka: vynořující se téma

    2–21
    Jiří Mareš
    PDF (Tschechisch)
  • Profesijné role a profesijné kompetencie školských psychológov v súčasnej škole

    22–33
    Marta Valihorová, Eva Gajdošová
    PDF (Tschechisch)
  • Úloha školského psychológa pri príprave a supervízii rovesníckych mediátorov v základnej škole

    34–49
    Michaela Souček Vaňová
    PDF (Tschechisch)

Výskumné štúdie

  • Vzťah sociálno-emocionálneho zdravia a subjektívneho prežívania šťastia

    50–57
    Henrieta Roľková, Veronika Zelinková
    PDF (Tschechisch)
  • Osobnostné a sociálne faktory prokrastinácie u študentov

    58–66
    Jana Uhláriková, Miriam Križmová
    PDF (Tschechisch)
  • Výkonová motivácia ako špecifikum úspešného lídra

    67–75
    Lucia Pašková
    PDF (Tschechisch)
  • Čitateľstvo u detí mladšieho školského veku

    76–84
    Jana Stehlíková
    PDF (Tschechisch)

Školský psychológ/Školní psycholog

Asociace školní psychologe - česká sekce

Pedagogická fakulta MU

Poříčí 7/9

602 00 Brno

Česká republika

E-Mail: mares@ped.muni.cz
E-ISSN: 2695-0154
  • Domů
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über die Zeitschrift
  • Beitragseinreichung
  • Redaktion
  • Schutz personenbezogener Daten
  • Kontakt
Masarykova univerzita | Masaryk university Masarykova univerzita | Masaryk university