Masarykova univerzita | Masaryk university

Školský psychológ/Školní psycholog

  • Registrace
  • Přihlášení

Čeština

Deutsch English

  • EN
  • Domů
  • Archiv
  • Oznámení
  • Podrobnosti
    • O časopisu
    • Pro autory
    • Zásady zachování soukromí
    • Kontakt
 
  • Domů
  • Archiv
  • Oznámení
  • Podrobnosti
    • O časopisu
    • Pro autory
    • Zásady zachování soukromí
    • Kontakt

Roč.20,č.2(2019)

Prehľadové štúdie

  • Znalost zvláštností žáka: vynořující se téma

    2–21
    Jiří Mareš
    PDF
  • Profesijné role a profesijné kompetencie školských psychológov v súčasnej škole

    22–33
    Marta Valihorová, Eva Gajdošová
    PDF
  • Úloha školského psychológa pri príprave a supervízii rovesníckych mediátorov v základnej škole

    34–49
    Michaela Souček Vaňová
    PDF

Výskumné štúdie

  • Vzťah sociálno-emocionálneho zdravia a subjektívneho prežívania šťastia

    50–57
    Henrieta Roľková, Veronika Zelinková
    PDF
  • Osobnostné a sociálne faktory prokrastinácie u študentov

    58–66
    Jana Uhláriková, Miriam Križmová
    PDF
  • Výkonová motivácia ako špecifikum úspešného lídra

    67–75
    Lucia Pašková
    PDF
  • Čitateľstvo u detí mladšieho školského veku

    76–84
    Jana Stehlíková
    PDF

Školský psychológ/Školní psycholog

Asociace školní psychologe - česká sekce

Pedagogická fakulta MU

Poříčí 7/9

602 00 Brno

Česká republika

Email: mares@ped.muni.cz
ISSN: 2695-0154 (online)
  • Domů
  • Archiv
  • Oznámení
  • O časopisu
  • Pro autory
  • Editorský tým
  • Zásady zachování soukromí
  • Kontakt
Masarykova univerzita | Masaryk university Masarykova univerzita | Masaryk university