Masarykova univerzita | Masaryk university
##common.pageHeaderLogo.altText##

  • Registrieren
  • Einloggen

Deutsch

English Čeština

  • EN
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Redaktion
    • Kontakt
 
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Redaktion
    • Kontakt

Bd.7,Nr.3(1997)

Full Issue in PDF (Tschechisch)

Studie

  • Sebereflexe jako nástroj profesionálního (sebe)rozvíjení začínajících učitelů

    2–13
    Vlastimil Švec
    PDF (Tschechisch)
  • Tendence německé pedagogiky ve druhé polovině 20. století

    14–24
    Vladimír Jůva
    PDF (Tschechisch)
  • Pojetí výchovně vzdělávacího procesu v základní škole zítřka

    14–24
    Jaroslav Kozlík
    PDF (Tschechisch)
  • T. G. Masaryk a naše některé současné pedagogické problémy (historický exkurz)

    32–35
    Milan Kratochvíl
    PDF (Tschechisch)
  • Instituce pro výchovu a vzdělávání dospělých

    36–40
    Oldřich Pospíšil
    PDF (Tschechisch)
  • Problematika odborné přípravy učitelů z hlediska profesiografických výzkumů

    41–52
    Zenon Jasiński, Anna Kozłowska
    PDF (Tschechisch)
  • Srovnávací analýza hodnocení úrovně učitelských činností

    53–63
    Petr Urbánek
    PDF (Tschechisch)
  • Niektoré aspekty pedagogicko-psychologickej prípravy budúcich učiteľov

    64–70
    Silvia Kontírová
    PDF (Tschechisch)
  • Odměny a tresty ve výchovnám prostředí rodiny

    71–79
    Stanislav Střelec, Zlatica Bakošová
    PDF (Tschechisch)
  • Poznatky z řízení školství v Belgii

    80–92
    Rudolf Pomykal
    PDF (Tschechisch)

Diskuse

  • ke stažení

    93–100
    celá sekce
    PDF (Tschechisch)
  • Poznámka ke školské terminologii

    93–94
    Chrudoš Vorlíček
  • K pojednání Jiřího Vomáčky „Východiska a klíčové otázky přípravy učitelů 1. st. ZŠ. . . " (PO 21/96)

    95–96
    Olga Roztočilová
  • Škola jako systém

    97–100
    Radomír Saliger

Zprávy

  • ke stažení

    101–109
    celá sekce
    PDF (Tschechisch)
  • XV. vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu

    101–103
    Jan Zlatník
  • Pedagogická diagnostika 97

    104
    Rudolf Grepl
  • Tvořivostí učitele k tvořivosti žáka

    105–107
    Hana Filová
  • Mravní nemoci mládeže a jejich prevence

    107
    Zdenka Veselá
  • Hodnotová orientace mládeže

    108
    Jana Kohnová
  • J. A. Komenský by měl radost...

    108–109
    Naděžda Bruzlová

Recenze

  • ke stažení

    110–116
    celá sekce
    PDF (Tschechisch)
  • Alan Train: Specifické poruchy chování a pozornosti

    110–111
    Dita Janderková
  • Ludmila Nesládková: Významový slovník k vybraným oblastem středověkých dějin kultury v českých zemích

    111–112
    Jiří Zounek
  • Jiří Mareš a kol.: Učitelovo pojetí výuky

    112–116
    Vladimír Spousta
  • ke stažení

    117–120
    celá sekce
    PDF (Tschechisch)
  • Kulaté životní jubileum prof. PhDr. Stanislavy Kučerové, CSc.

    117
    Vladimír Krejčí
  • Klub seniorů ČPdS

    117–120
    Vladimír Krejčí

Pedagogická orientace

Pedagogická orientace/Journal of the Czech Pedagogical Society

Masaryk University

Faculty of Education
Institute for Research in School Education

Poříčí 31
603 00 Brno

Czech Republic

E-Mail: tjanik@ped.muni.cz
ISSN: 1211-4669 , E-ISSN: 1805-9511
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über die Zeitschrift
  • Redaktion
  • Schutz personenbezogener Daten
  • Kontakt
Masarykova univerzita | Masaryk university Masarykova univerzita | Masaryk university
Crossref Member Badge