Niektoré aspekty pedagogicko-psychologickej prípravy budúcich učiteľov
Roč.7,č.3(1997)
Učiteľ; peclagogicko-psychologicka priprava; situačne a činnostne poňatie vyučby; projektova metoda; činnostne využitie referatov; hospitacie na vyučovacich hodinach
Kasikova, H.: Humanisticke tendence v učitelskem vzdelavani. Pedagogicka revue, roč. XLIII, 1991, č. 5, s. 354-358.
Kurelova, M.: Empiricko-integralni model učitelske připravy. Pedagogicka orientace, Brno, 1995, č. 16-17, s. 84-88.
Připrava učitelů a ziskani učitelske způsobilosti. Material Ministerstva školstvi, mládeže a telovychovy ČR. Učitelske noviny, roč. 99, 1996, č. 1-8.
Študijne programy PF UPJŠ v Košiciach v rokoch 1988-89 až 1996-97.
Švec, V.: Kde hledat zdroje inovaci pregradualni pedagogicke připravy učitelů? Pedagogicka orientace, Brno, 1995, č. 16-17, s. 54-58.
Tepperwein, K.: Umenie ľahko sa učiť. Fontana Kiado, Šamorin 1992.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Silvia Kontírová