Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.26,
Nr.1
(2016)
Full Issue in
PDF (Tschechisch)
Editorial
Zpět od šesti ke čtyřem aneb méně je někdy více
3–4
Petr Knecht
PDF (Tschechisch)
Studie
Školní psycholog jako výzkumník: zamyšlení nad možnostmi
5–23
Jiří Mareš
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-5
PDF (Tschechisch)
Učení a vyučování cizích jazyků a identita
24–50
Věra Janíková
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-24
PDF (Tschechisch)
Sňatek z rozumu? Výzkum a výuka v pregraduální přípravě učitelů na příkladu kvalitativního výzkumu
51–75
Kateřina Lojdová
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-51
PDF (Tschechisch)
O stavu didaktické přípravy učitelů anglického jazyka na rozvoj interkulturní komunikační kompetence
76–94
Klára Uličná
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-76
PDF (Tschechisch)
Být sama sebou: případová studie subjektivních teorií učitelky v kontextu profesního rozvoje
95–116
Petr Koubek
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-95
PDF (Tschechisch)
Koncept Standardů společného základu ve Spojených státech amerických: výuka čtení v primárním vzdělávání
117–134
Pavla Sýkorová
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-117
PDF (Tschechisch)
Diskuse
Státní maturita jako „mlátička“ a jak se k ní dostat
135–141
Kamil Janiš ml.
PDF (Tschechisch)
Recenze
Hník, O. (2014). Didaktika literatury: výzvy oboru. Od textů umělecké povahy k didaktice estetickovýchovného oboru.
142–145
Hana Lavičková
PDF (Tschechisch)
Chráska, M., & Kočvarová, I. (2014). Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků.
146–152
Petr Hlaďo
PDF (Tschechisch)
Alsup, J. (2013). Teacher identity discourses. Negotiating personal and professional spaces.
153–156
Adriana Wiegerová
PDF (Tschechisch)
Zprávy
Konference IASCE aneb Když se smysl a téma potkají s formou
157–159
Hana Kasíková
PDF (Tschechisch)
Zpráva z mezinárodní konference Výchova a vzdělávání v poutech totalitárního myšlení a systémů
160–162
Růžena Váňová
PDF (Tschechisch)
Zpráva z konference Novinky v pedagogické a školní psychologii – školní psycholog jako badatel školy
163–165
Zuzana Vařejková, Tereza Vychopňová
PDF (Tschechisch)
Obsah ročníku 2015
166–169
Pedagogická orientace
PDF (Tschechisch)
Poděkování recenzentům
170–172
Pedagogická orientace
PDF (Tschechisch)