Masarykova univerzita | Masaryk university
##common.pageHeaderLogo.altText##

  • Registrieren
  • Einloggen

Deutsch

English Čeština

  • EN
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Redaktion
    • Kontakt
 
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Redaktion
    • Kontakt

Bd.26,Nr.1(2016)

Full Issue in PDF (Tschechisch)

Editorial

  • Zpět od šesti ke čtyřem aneb méně je někdy více

    3–4
    Petr Knecht
    PDF (Tschechisch)

Studie

  • Školní psycholog jako výzkumník: zamyšlení nad možnostmi

    5–23
    Jiří Mareš
    https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-5
    PDF (Tschechisch)
  • Učení a vyučování cizích jazyků a identita

    24–50
    Věra Janíková
    https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-24
    PDF (Tschechisch)
  • Sňatek z rozumu? Výzkum a výuka v pregraduální přípravě učitelů na příkladu kvalitativního výzkumu

    51–75
    Kateřina Lojdová
    https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-51
    PDF (Tschechisch)
  • O stavu didaktické přípravy učitelů anglického jazyka na rozvoj interkulturní komunikační kompetence

    76–94
    Klára Uličná
    https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-76
    PDF (Tschechisch)
  • Být sama sebou: případová studie subjektivních teorií učitelky v kontextu profesního rozvoje

    95–116
    Petr Koubek
    https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-95
    PDF (Tschechisch)
  • Koncept Standardů společného základu ve Spojených státech amerických: výuka čtení v primárním vzdělávání

    117–134
    Pavla Sýkorová
    https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-117
    PDF (Tschechisch)

Diskuse

  • Státní maturita jako „mlátička“ a jak se k ní dostat

    135–141
    Kamil Janiš ml.
    PDF (Tschechisch)

Recenze

  • Hník, O. (2014). Didaktika literatury: výzvy oboru. Od textů umělecké povahy k didaktice estetickovýchovného oboru.

    142–145
    Hana Lavičková
    PDF (Tschechisch)
  • Chráska, M., & Kočvarová, I. (2014). Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků.

    146–152
    Petr Hlaďo
    PDF (Tschechisch)
  • Alsup, J. (2013). Teacher identity discourses. Negotiating personal and professional spaces.

    153–156
    Adriana Wiegerová
    PDF (Tschechisch)

Zprávy

  • Konference IASCE aneb Když se smysl a téma potkají s formou

    157–159
    Hana Kasíková
    PDF (Tschechisch)
  • Zpráva z mezinárodní konference Výchova a vzdělávání v poutech totalitárního myšlení a systémů

    160–162
    Růžena Váňová
    PDF (Tschechisch)
  • Zpráva z konference Novinky v pedagogické a školní psychologii – školní psycholog jako badatel školy

    163–165
    Zuzana Vařejková, Tereza Vychopňová
    PDF (Tschechisch)
  • Obsah ročníku 2015

    166–169
    Pedagogická orientace
    PDF (Tschechisch)
  • Poděkování recenzentům

    170–172
    Pedagogická orientace
    PDF (Tschechisch)

Pedagogická orientace

Pedagogická orientace/Journal of the Czech Pedagogical Society

Masaryk University

Faculty of Education
Institute for Research in School Education

Poříčí 31
603 00 Brno

Czech Republic

E-Mail: tjanik@ped.muni.cz
ISSN: 1211-4669 , E-ISSN: 1805-9511
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über die Zeitschrift
  • Redaktion
  • Schutz personenbezogener Daten
  • Kontakt
Masarykova univerzita | Masaryk university Masarykova univerzita | Masaryk university
Crossref Member Badge