Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.7,
č.4
(1997)
Celé číslo v
PDF
Editorial
ke stažení
1–4
celá sekce
PDF
Slovo čtenářům
1
redakce PO
Mikrovyučování a sebereflexe v učitelské přípravě
2–4
Vlastimil Švec
Studie
Sebereflexe náročných životních a profesionálních situací u učitelek ZŠ
7–11
Evžen Řehulka
PDF
K problému rozvíjení sebereflektivní kompetence v rámci interakčních cvičení
12–18
Jaroslav Řezáč
PDF
Systemický přístup a sebereflexe v práci učitele — skepse nebo naděje?
19–23
Bohumíra Lazarová
PDF
Od mikrovyučování k mikrovýstupové praxi
24–28
Tomáš Svatoš
PDF
Mikrovýstupy jako prostředek seberozvíjení studentů v profesionálním praktiku
29–34
Hana Horká
PDF
Mikrovyučování jako specifické situační učení
35–40
Miloslava Machalová
PDF
Technika videozáznamu v učitelském vzdělávaní
41–44
Zdeněk Macek
PDF
Sebereflektivní deníky v seminářích z obecné didaktiky
45–52
Vlastimil Švec
PDF
Sebereflexe v procesu utváření didaktických dovedností studentů
53–55
Hana Filová
PDF
Několik poznámek k osobnostní stránce přípravy učitelů. Oblasti inspirace. Sebereflexe „po bálintovsku“
56–63
Alice Prokopová
PDF
Co nám ukázala studentská sebereflexe po praxi
64–68
Václav Klapal
PDF
Řízená sebereflexe — pedagogova dovednost a zdroj speciálních schopností
69–73
Jiří V. Musil, Marcela Musilová
PDF
Využití mikrovyučování ve výuce obecné didaktiky a pedagogických praktik
72–73
Petr Havelka
PDF
Výcvik k sebereflexi při výuce pedagogiky
74–75
Marcela Musilová
PDF
Poznámky k diskusi na semináři o sebereflexi
76
Miroslav Sova
PDF
Připravenost studentů učitelství pro základní a střední školy PřF OU k učitelskému povolání
77–94
Erika Mechlová
PDF
Učitelé a rozhodovací procesy ve škole
95–100
Milan Pol, Milada Rabušicová
PDF
Zprávy
ke stažení
101–111
celá sekce
PDF
Utrechtský model integrované učitelské přípravy
101–108
Vlastimil Švec
Pedagogické vzdělávání na Fakultě technologické ve Zlíně
109–111
Jan Ostravský
Recenze
ke stažení
112–117
celá sekce
PDF
Jaroslav Světlík: Marketing školy
112–115
Otto Obst, Michaela Prášilová
Vladimír Spousta: Integrace základních druhů umění ve výchově
115–117
Jaroslav Telec
ke stažení
118–126
celá sekce
PDF
Konference České pedagogické společnosti
118
Hlavní výbor ČPdS
Zemřel doc. PhDr. Josef Jedlička
119
Vladimír Krejčí
K životnímu jubileu prof. PhDr. A. Dostála
119–123
Jarmila Skalková
Doc. PaedDr. Chrudoš Vorlíček, CSc., se dožil sedmdesáti let
123–124
Vladimír Krejčí
Šedesát pět let doc. PhDr. Františka Horáka, CSc.
124–125
Vladimír Krejčí
Erratum
126
redakce PO
Erratum
126
redakce PO