Mikrovyučování jako specifické situační učení
Roč.7,č.4(1997)
Fisher, R.: Učíme děti myslet a učit se. Portál, Praha 1997.
Gavora, P.: Žiak kreslí Európu. Pedagogická revue, 44, 1992, č. 3, s. 196-207.
Mareš, J.: Možnosti učitele reagovat na individuální styly učení u žáků. Pedagogika, 44, 1994, s. 368-376.
Mareš, J. — Ouhrabka, M.: Žákovo pojetí učiva. Pedagogika, 41 , 1992, č. 1, s. 83-94.
Pupala, B. — Held, L.: Epistemologické aspekty súčasných pohybov v pedagogickej kultuře. Pedagogika, 45, 1995, s. 339-348.
Stech, S.: Pluralita žákovských hledisek jako nástroj účinného poznání. Pedagogika, 43, 1993, č. 3, s. 277-284.
Vyskočilová, E. a kol.: Vlastivěda pro 4. ročník Obecné školy. Portál, Praha 1993.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Miloslava Machalová