Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.22,
č.2
(2012)
Editorial
Jiná dimenze
143–144
Petr Urbánek
PDF
Studie
Organizační učení v odborných diskurzech
145–161
B. Lazarová, M. Pol, L. Hloušková, P. Novotný, M. Sedláček
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-2-145
PDF
Didaktické znalosti obsahu a matematické vzdělávání učitelů
162–180
F. Kuřina
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-2-162
PDF
Profesní vidění učitelů: od hledání pojmu k možnostem jeho uchopení
181–204
E. Minaříková, T. Janík
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-2-181
PDF
Vnímaná zdatnosť (self-efficacy) učiteľa: oblasť vyučovania a oblasť spolupráce s rodičmi
205–221
P. Gavora, J. Majerčíková
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-2-205
PDF
Komparácia profesijných činností slovenských, českých a poľských učiteľov na primárnom stupni školy
222–242
S. Babiaková
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-2-222
PDF
Vizuální prostředky pro výuku reálií: výsledky analýzy učebnic němčiny
243–265
K. Pešková
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-2-243
PDF
Zprávy
Plný text sekce
266–275
Pedagogická Orientace
PDF
Hradeční pedagogové hostili konferenci s tematikou Gramotnost ve škole
Václav Víška, Eva Švarcová
11. konference Mezinárodní asociace pro výzkum učebnic a dalších edukačních médií
Jana Stejskalíková, Karolína Pešková
Elementary Mathematics Education 2012 - zpráva z konference
Martina Uhlířová
Konference Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků
Miroslav Janík
Recenze
Plný text sekce
276–290
Pedagogická Orientace
PDF
Kosová, B., & Porubský, Š. (2011). Transformačné premeny slovenského školstva po roku 1989
Jan Průcha
Průcha, J. (2012). Alternativní školy a inovace ve vzdělávání (třetí, aktualizované vydání
Petr Urbánek
Hanuliaková, J. (2010). Kreovanie klímy triedy v edukačnej praxi
Renáta Polakovičová
Šeďová, K., Švaříček, R., & Šalamounová, Z. Komunikace ve školní třídě
Hana Kasíková
Hrbáčková, K. et al. (2012). Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů
Josef Maňák
Tilinger, P., Lejčiarová, A., Erlebachová, A., Svoboda, P., & Suchý, J. (2012). Sport osob s intelektovým postižením
Markéta Šauerová