Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.27,
Nr.2
(2017)
Full Issue in
PDF (Tschechisch)
Editorial
Proměny školního poradenství
Bohumíra Lazarová, Lenka Kamanová, Josef Lukas, Jan Mareš
PDF (Tschechisch)
Studie
Proměny práce školních psychologů v proinkluzivně naladěných školách
287–307
Bohumíra Lazarová, Lenka Hloušková, Milan Pol, Kateřina Trnková
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-2-287
PDF (Tschechisch)
Morální distres školních psychologů
308–343
Jiří Mareš
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-2-308
PDF (Tschechisch)
Swedish School Development and Inclusive Learning Environments: A Single Case Study
344–360
Malin Öhman
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-2-344
PDF (Englisch)
Proměny praxe školního poradenství: rozhovor
Bohumíra Lazarová
PDF (Tschechisch)
Recenze
Dwecková, C. (2015). Nastavení mysli. Nová psychologie úspěchu aneb naučte se využít svůj potenciál
Michal Urban
PDF (Tschechisch)
Zprávy
Zpráva o konání konference České pedagogické společnosti: Škola pro všechny aneb Interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách
Alena Jůvová, Tomáš Čech
PDF (Tschechisch)
Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse
Bohumíra Lazarová, Lenka Hloušková, Stanislav Michek
PDF (Tschechisch)