Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.30,
Nr.3
(2020)
Editorial
Dopis recenzentům
313–314
Eva Minaříková
PDF (Tschechisch)
Studie
Mikrovyučování jako prostor pro implementaci vrstevnického hodnocení do přípravy studentů učitelství
315–346
Lukáš Rokos
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-3-315
PDF (Tschechisch)
Spolu, a přece odděleně: podoba částečně diferencovaného vzdělávání na druhém stupni ZŠ optikou učitelů
347–374
Jana Navrátilová
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-3-347
PDF (Tschechisch)
Geneze a současné postavení profese asistenta pedagoga v podmínkách českého školství
375–395
Lenka Ďulíková
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-3-375
PDF (Tschechisch)
Diskuse
V rozhovoru nad rozhovory o pomáhajících profesích s Janem Slavíkem
396–400
Tomáš Janík, Vlastimil Švec
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-3-396
PDF (Tschechisch)
Možnosti, perspektívy a úskalia integrácie pedagogiky M. Montessoriovej a digitálnych technológií
401–412
Matej Slováček
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-3-401
PDF (Tschechisch)
Recenze
Nová škola“ v meziválečném Československu ve Zlíně: Ideje, aktéři, místa.
413–417
Tomáš Janík
PDF (Tschechisch)
Zprávy
The impacts of the project Increasing the Competencies of Higher Education Teachers.
418–420
Václav Kupec
PDF (Englisch)