Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.30,
č.3
(2020)
Editorial
Dopis recenzentům
313–314
Eva Minaříková
PDF
Studie
Mikrovyučování jako prostor pro implementaci vrstevnického hodnocení do přípravy studentů učitelství
315–346
Lukáš Rokos
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-3-315
PDF
Spolu, a přece odděleně: podoba částečně diferencovaného vzdělávání na druhém stupni ZŠ optikou učitelů
347–374
Jana Navrátilová
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-3-347
PDF
Geneze a současné postavení profese asistenta pedagoga v podmínkách českého školství
375–395
Lenka Ďulíková
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-3-375
PDF
Diskuse
V rozhovoru nad rozhovory o pomáhajících profesích s Janem Slavíkem
396–400
Tomáš Janík, Vlastimil Švec
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-3-396
PDF
Možnosti, perspektívy a úskalia integrácie pedagogiky M. Montessoriovej a digitálnych technológií
401–412
Matej Slováček
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-3-401
PDF
Recenze
Nová škola“ v meziválečném Československu ve Zlíně: Ideje, aktéři, místa.
413–417
Tomáš Janík
PDF
Zprávy
Dopady projektu Zvyšování kompetencí vysokoškolských učitelů
418–420
Václav Kupec
PDF (angličtina)