Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
Online First
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
Online First
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.30,
Nr.2
(2020)
Editorial
Velké téma roku 2020?
117–121
Petr Najvar, Eva Minaříková
PDF (Tschechisch)
Studie
Distanční výuka při opatřeních spojených s koronavirovou pandemií – pohled očima učitelů, žáků a jejich rodičů
122–155
Lukáš Rokos, Michal Vančura
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-122
PDF (Tschechisch)
Pohľad rodičov na vzdelávanie počas pandémie covid-19 na Slovensku – porovnanie rodičov detí so špeciálnymi potrebami a rodičov detí bez identifikovaných špeciálnych potrieb
156–183
Robert Tomšik, Eva Rajčániová, Petra Ferenčíková, Alena Kopányiová
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-156
PDF (Tschechisch)
Diskuse
K jádru učitelské práce: o didaktickém přístupu učitelů k učebním úlohám v době koronakrize (průzkum mezi plzeňskými učiteli)
184–191
Václav Duffek, Jiří Kohout, Markéta Kuberská, Pavel Masopust, Iva Motlíková, Jan Slavík, Václav Stacke
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-184
PDF (Tschechisch)
Domácí úkoly z matematiky v distančním vzdělávání
192–212
Jan Fiala
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-192
PDF (Tschechisch)
Výchova ke zdraví na prvním stupni základních škol v kontextu šíření nemoci covid-19
213–220
Michaela Bartošová
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-213
PDF (Tschechisch)
Distanční vzdělávání v době pandemie pohledem čtyř účastníků vzdělávacího procesu
221–230
Anna Frombergerová
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-221
PDF (Tschechisch)
Mateřská škola jako „zabalená krabička“: Sonda do předškolního vzdělávání v čase první vlny pandemie covid-19
231–241
Jana Majerčíková, Beata Horníčková, Soňa Lorencová
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-231
PDF (Tschechisch)
Povinné předškolní vzdělávání skutečnou součástí školského systému nebo formalitou?
242–248
Eva Koželuhová, Ondřej Koželuh
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-242
PDF (Tschechisch)
Distanční výuka na druhou
249–254
Jana Krátká, Lenka Zemanová
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-249
PDF (Tschechisch)
Kvalita distanční výuky na katedrách a ústavech historie v době covid-19
255–265
Marie Fritzová
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-255
PDF (Tschechisch)
Reflexe nouzové výuky: distanční přednášky předmětu základy didaktiky
266–281
Karolina Duschinská, Radka High
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-266
PDF (Tschechisch)
Několik poznámek k mediálnímu obrazu covidu-19 a jeho souvislosti s přírodovědným vzděláváním
282–286
Vojtěch Žák
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-282
PDF (Tschechisch)
Technika překonala všechny vzdálenosti, avšak nevytvořila žádnou blízkost
287–295
Michal Černý
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-287
PDF (Tschechisch)
Učitelia to určite zvládnu!
296–301
Jaroslav Pěnička
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-296
PDF (Tschechisch)
Uzavření škol: jiný příběh se stejným nadpisem? Zkušenosti ze tří zemí
302–307
Eva Minaříková
https://doi.org/10.5817/PedOr2020-2-302
PDF (Tschechisch)
Zprávy
Druhá vlna uzavírání škol? Česko.Digital pomáhá školám připravit se na případnou distanční výuku
308–310
Radka Horáková
PDF (Tschechisch)