Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.5,
č.15
(1995)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Editorial
1
redakce PO
PDF
Studie
Česká a evropská dimenze vzdělávání
2–11
Bohumír Blížkovský
PDF
Vztah teorie a praxe ve vzdělávání učitelů
12–22
Vlastimil Švec
PDF
Artikulace teorie a praxe v u č ite lstv í (dilemata profese)
23–24
Stanislav Štech
PDF
Mezi pedagogickou tvorbou a pedagogickou reflexí
25–31
Jan Slavík
PDF
K výuce pedagogiky
31–35
Stanislav Navrátil
PDF
K pojetí teorie výchovy ve studiu učitelství
35–40
Stanislav Střelec
PDF
Komunikační příprava v učitelství pro 1. stupeň ZŠ
41–45
Tomáš Svatoš
PDF
Teorie a praxe v ekologické výchově učitelů 1. stupně základní školy
46–52
Hana Horká
PDF
Z analýzy studijních plánů pedagogických fakult (výtah)
52–57
Jan Průcha
PDF
K aktuálním problémům sociální pedagogiky
58–61
Blahoslav Kraus
PDF
Niektoré možnosti rozvoja sociálnej pedagogiky Zlatica Bakošová
61–64
Zlatica Bakošová
PDF
Sociální pedagogika jako teorie živ o tní pomoci ohrožené mládeži
64–66
Světla Klapilová
PDF
Problémy sociální pedagogiky
67
Danuše Knotová
PDF
Sociologie a pedagogické vědy
67–68
Jiří Prokop
PDF
Sociální a sociologická orientace v soustavě pedagogického vědění
68–69
Stanislava Kučerová
PDF
Výlučnost nebo demokratičnost vysokoškolského vzdělávání?
76–78
Bohumír Blížkovský
PDF
Je rozpočet pro školství jen chudý, nebo i chybný?
78–82
Bohumír Blížkovský
PDF
Čtyřletá nebo o smiletá gymnázia?
82–85
Jarmila Wagnerová
PDF
Alternativní pedagogické koncepce a jejich význam pro teorii a praxi současné školy
85–92
Alena Hrdličková
PDF
Má naše teorie přispívat k rozvoji alternativního školství?
94–99
Stanislava Kučerová
PDF
Koncepce vzdělávání učitelů estetické výchovy v Polsku
100–103
Maria Jabłońska
PDF
Brainstorming — metoda pro tvořivé učení i řízení
104–106
Jan Šťáva
PDF
Sociální dimenze volného času
107–108
Jarmila Faltýsková
PDF
Pedagogická integrace dítěte s handicapem
108–110
Daniela Janečková
PDF
Profesionalizace a činnostní pojetí učitelského vzdělávání
111–117
Bohumír Blížkovský
PDF
Zprávy
ke stažení
71–72
celá sekce
PDF
Otevřený dopis předsedy CMOS PŠ
71–72
Jaroslav Rössler
Z otevřeného dopisu zlínských učitelů
72–76
redakce PO
Recenze
K. Rýdl: Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti (1994). Rec.
92–94
Václav Klapal
PDF