Mezi pedagogickou tvorbou a pedagogickou reflexí
Roč.5,č.15(1995)
Giddens, A.: Action, Subjectivity and the Constitution of Meaning. In: Social Research, 53, 1986, Č.3, s. 521-534
Hartmann, H: Ego Psychology and the Problem of Adaptation. New York, International Universities Press 1958
Husen, T. (ed.): The International Encyklopédia of Education (Research and Studies). Vol.5 (I-L), Oxford - New York - Frankfurt - Sao Paulo - Sydney - Tokio - Toronto 1985
Kučera, M. a kol.: Pedagogická fakulta očima studentů. [Výzkumná zpráva] Praha, Pedagogická fakulta 1993
Levi, V.: Umění jednat s lidmi. Praha, Mladá fronta 1985
Pražák, J. M. — Novotný, F. — Sedláček, J.: Latinsko-český slovník. Praha, Česká grafická unie 1948
Rorty, R. (1991): Kontingencia liberálneho spoločenstva. In: Za zrkadlom moderny (Filozofia posledného dvadsaťročia). Bratislava, Archa, s. 209-240
Slavík, J. — Novák, J.: Informace, databáze a výtvarná výchova. Praha, Karolinum 1991
Slavík, J. — Čapková, D.: Reflexe učitelské profese: Divadlo, dílna a těžký život v pojetí výuky. Pedagogika, 44 > 1994, č. 4, s. 377-388
Vondráček, V.: Význam kasuistik. In: Úvahy psychologicko-psychiatrické. Praha, Avicenum 1982, s. 35-39
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Jan Slavík