Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.29,
č.3
(2019)
Editorial
O sdílení a společném (po)kroku
259–260
Eva Minaříková
PDF
Studie
Tělesná výchova v kurikulu Anglie: komparace s RVP ZV
261–289
Michal Lupač
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-3-261
PDF
Studentská hodnocení výuky s využitím dotazníku CEQ: analýza zahraničních zkušeností
290–335
Kateřina Juklová, Martin Chvál, Stanislav Michek, Jindra Vondroušová
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-3-290
PDF
Zkušenosti neslyšících a těžce sluchově postižených vysokoškolských studentů s učením se cizímu jazyku
336–358
Jitka Sedláčková, Edit H. Kontra
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-3-336
PDF (angličtina)
Recenze
Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Slavík, J., Uličná, K., Stará, J., & Najvar, P., et al. (2017). Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání.
359–365
Ondřej Hník
PDF
Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., & Knecht, P. (2017). Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory.
366–373
Michal Černý
PDF
K recenzi Transdiciplinární didaktiky – slovo autorů
374–381
Jan Slavík, Tomáš Janík, Petr Najvar
PDF
Šmelová, E., & Prášilová, M., et al. (2018). Didaktika předškolního vzdělávání.
382–385
Zuzana Petrová
PDF
Vědecká neskromnost Petera Ondrejkoviče: recenzní zamyšlení nad hranicemi vědecké etiky
386–394
Petr Soukup
PDF