K problematice socioprofesní přípravy učitelů
Roč.4,č.12-13(1994)
Beck, K. — Kell, A. (Hrsg.): Bilanz der Bildungsforschung. Weinheim, Deutsche Studien Verlag 1991.
Beckmann, H. K.: Die Beruf s Wissenschaft des Lehrers. In: Pädagogische Welt 39, 1985, s. 500-504.
Blížkovský, B.: Pedeutologie a gradace profesionality pedagogických pracovníků. Pedagogika, 40, 1990, č. 5, s. 503-519.
Kolář, Z.: Analýza súčasného stavu výchovy učitefov. Jednotná škola, 1990, č. 3, s. 231-248.
Komárek, V.: Prognóza a program. Praha 1990.
Komenský, J. A.: Nejnovější metoda jazyků. Praha 1964.
Kozielecki, J.: Człowiek oświecony czy innowacyjny. Kwartalnik pedagogiczny, 1987, č. 1, s. 3-16.
Kučerová, S. (red.): Systémové poňatie výchovy a vzdelávania učitefov. Sborník. Bratislava 1987.
Maňák, J.: Učitel dnes a zítra. Universitas, 1991, č. 4, s. 15-18.
Rothbucher, H. (Hrgs.): Aspekte einer Lehrerbildung im Spannungsfeld von Wissenschaft, Gesellschaft und Schule. Salzburg 1988.
Spousta, V.: Chcete se stát dobrým učitelem? k diskusi o socioprofesní přípravě učitelů na přelomu tisíciletí. Universitas, 1992, č. 2, s. 34-40.
Spousta, V.: Pedagogika in specialna didaktika v strokovnem izobraževanju učiteljev. Sodobna pedagogika, 44, 1993, č. 3 /4 , s. 211-215.
Šmahel, L: Psychologie a profesní příprava učitelů. Universitas, 1991, č. 4, s. 18-20.
Vaněk, J.: K biologickým a psychologickým zřetelům výchovy. Praha, SPN 1972. 276 s.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Vladimír Spousta