Ke vztahu pedagogické teorie a praxe v přípravě a dalším vzdělávání učitelů

Roč.4,č.12-13(1994)

Reference

Bengtsson, J.: Theory and Practice: two fundamental categories in the philosophy of teacher education. Educational Review, 45, 1993, č.3, s. 205-211.

Co se v mládí naučíš... Zpráva z terénního výzkumu pražské skupiny školní etnografie. Praha, Pedagogická fakulta 1992.

Gallagher, J. J.: Teaching and Learning: New Models. Annual Review of Psychology, 45, 1994, s. 171-195.

Havlínová, M. (Red.): Jak měnit a rozvíjet vlastní školu? Praha, Agentura Strom 1994.

Korthagen, F. A. J.: Techniques for stimulating reflection in teacher education seminars. Teaching and Teacher Education, 8, 1992, č.3, s. 295-274.

Korthagen, F. A. J.: Two modes of reflection. Teaching and Teacher Education, 9, 1993, Č.3, s. 317-326.

Lauriala, A.: The impact of innovative pedagogy on teacher thinking and action: a case study of an inservice course for teachers in integrated teaching. Teaching and Teacher Education, 8, 1992, č. 5 /6 , s. 523-536.

Mareš, J.: Stavem mostů mezi učiteli a výzkumníky. VV — nezávislá revue pro výchovu a vzdělání, 1, 1990-1991, č. 1, s. 7.

Stech, S.: Pedagogicko-psychologický výzkum: nástroj normativismu nebo zprostředkovatel společné řeči? In: Pedagogický výzkum a transformace české školy. Sborník referátů a abstrakt z 1. konference České asociace pedagogického výzkumu. Praha, česká asociace pedagogického výzkumu a Ústav pedagogických a psychologických výzkumů PdF UK 1993, s. 48-53.

Veenman, S., Tulder, M. V., Voeten. M.: The impact of inservice training on teacher beaviour. Teaching and Teacher Education, 10, 1994, č. 3, s. 303-317.

Metriky

242

Views

526

PDF views