Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.27,
č.3
(2017)
Celé číslo v
PDF
Editorial
O změnách a stabilitě, o tradici a inovaci
395–396
Petr Najvar
PDF
Studie
Ověření konceptu akademického optimismu na českých školách druhého stupně povinného vzdělávání
397–418
Jana Straková, Jaroslava Simonová, David Greger
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-3-397
PDF
Konstrukční výzkum ve vzdělávání
419–448
Eva Ellederová
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-3-419
PDF
Srovnání obsahu vybraných kurikulárních dokumentů tělesné výchovy pro primární vzdělávání v Irsku, Nizozemsku a České republice
449–472
Martina Habrdlová, Michal Lupač, Petr Vlček
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-3-449
PDF
Teoretická východiska mediální výchovy jako determinant mediálněpedagogické praxe
473–494
Petr Valenta
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-3-473
PDF
Recenze
Tomková, A. (2016). Příprava učitelů a hodnocení její kvality v Belgii.
495–497
Eliška Walterová
PDF
Jarkovská, L., Lišková, K., Obrovská, J., & Souralová, A. (2015). Etnická rozmanitost ve škole. Stejnost v různosti.
498–503
Helena Vaďurová
PDF
Zprávy
Aktuální pohledy na vzdělávání v Rakousku: zpráva ze studijního pobytu ve Vídni
504–512
Vít Štastný
PDF