Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.23,
č.5
(2013)
Editorial
Školská reforma pod drobnohledem
613–614
Tomáš Čech
PDF
Studie
Když je kurikulární reforma evidence-less
615–633
S. Štech
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-5-615
PDF
Od reformy kurikula k produktivní kultuře vyučování a učení
634–663
T. Janík
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-5-634
PDF
Pojetí tacitních znalostí v paradigmatu sjednoceného pole
664–690
R. Šíp, V. Švec
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-5-664
PDF
Dětské čtenářství v didaktických souvislostech a perspektivy neurovědních poznatků
691–716
V. Jindráček, J. Škoda, P. Doulík
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-5-691
PDF
Společné, či oddělené vzdělávání dívek a chlapců?
717–733
I. Smetáčková
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-5-717
PDF
Diskuse
Jak dál s kurikulární reformou
734–744
J. Straková
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-5-734
PDF
Recenze
Plný text sekce
744–749
Pedagogická Orientace
PDF
Průcha, J., & Koťátková, S. (2013). Předškolní pedagogika. Učebnice pro střední a vyšší odborné školy
Zora Syslová
Spousta, V. (2013). Hudebně-literární slovník. Hudební díla inspirovaná slovesným uměním. III. Skladatelé 20. století
Josef Maňák
Zprávy
Plný text sekce
750
Pedagogická Orientace
PDF
Sjezd České pedagogické společnosti, Liberec 21. 3. 2013
Tomáš Čech
Zpráva Sekce srovnávací pedagogiky České pedagogické společnosti
Eliška Walterová
Zpráva z letního semináře Summer literacy institute 2013 Boston University
Pavla Sýkorová