Crossref Cited-by (8)

Služba reprezentuje výstupy citací nakladatelů zapojených do systému Cited-by (rozšířená služba Crossref).

1. Malá škola po pěti letech: proměny školy v době reformy
Dominik Dvořák, Karel Starý, Petr Urbánek
Pedagogická orientace  ročník: 25,  číslo: 1,  první strana: 9,  rok: 2015  
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-1-9

2. High autonomy and low accountability: Case study of five Czech schools
Dominik Dvořák, Petr Urbánek, Karel Starý
Pedagogická orientace  ročník: 24,  číslo: 6,  první strana: 919,  rok: 2014  
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-6-919

3. Když je kurikulární reforma evidence-less
Stanislav Štech
Pedagogická orientace  ročník: 23,  číslo: 5,  první strana: 615,  rok: 2013  
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-5-615

4. Kompetence a školní praxe. Rozpaky oborového didaktika nad kurikulární reformou
František Kuřina
Pedagogická orientace  ročník: 24,  číslo: 3,  první strana: 433,  rok: 2014  
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-3-433

5. Jak se mateřských škol dotýkaly transformační a kurikulární změny?
Soňa Koťátková
Pedagogická orientace  ročník: 24,  číslo: 4,  rok: 2014  
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-4-583

6. The verification of educational objectives in the chemistry education of the Czech Republic
Jan Tříska, Hana Čtrnáctová, E. Masal, I. Önder, S. Beşoluk, H. Çalişkan, E. Demirhan
SHS Web of Conferences  ročník: 37,  první strana: 01073,  rok: 2017  
https://doi.org/10.1051/shsconf/20173701073

7. Od reformy kurikula k produktivní kultuře vyučování a učení
Tomáš Janík
Pedagogická orientace  ročník: 23,  číslo: 5,  první strana: 634,  rok: 2013  
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-5-634

8. Dimensions of centralization and decentralization in the rural educational landscape of post-socialist Czechia
Silvie R. Kučerová, Dominik Dvořák, Petr Meyer, Martin Bartůněk
Journal of Rural Studies  ročník: 74,  první strana: 280,  rok: 2020  
https://doi.org/10.1016/j.jrurstud.2019.12.018



Copyright (c) 2014

Creative Commons License
Tato práce je licencována pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.