Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Roč.13,
č.2
(2023)
Celé číslo v
PDF
Editorial
1–2
Mária Šikolová, Ludmila Koláčková
PDF
Studie
Role models in HEI language learning: Critical incidents as a way to language competences and learner autonomy
5–25
Dagmar Sieglová
https://doi.org/10.5817/CASALC2023-2-1
PDF (angličtina)
K výuce slovesného vidu
26–39
Petra Macurová
https://doi.org/10.5817/CASALC2023-2-2
PDF
Dobrá praxe/Inovace
Blended learning jakožto nová realita – Možnosti platformy Moodle pro blended learning ve výuce německého jazyka
41–56
Petra Jeřábková
https://doi.org/10.5817/CASALC2023-2-3
PDF
ChatGPT a jeho využití ve výuce češtiny pro cizince
57–69
Dita Macháčková
PDF
Teaching ESP at a Technical University
70–75
Milena Krhutová, Pavel Sedláček
PDF
Moderní audioorální kurz jako úvodní fáze výuky češtiny jako cizího jazyk
76–96
Petra Jirásková
PDF
Zprávy
Není čeština jako čeština: Příprava budoucích učitelů na výuku češtiny jako druhého/cizího jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
98–101
David Kroča, Hana Svobodová
PDF
Recenze
Review - New to the LSP Classroom: A selection of monographs on successful practices
103–105
Markéta Dudová
PDF (angličtina)