Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Roč.12,
č.2
(2022)
Celé číslo v
PDF
Editorial
1
Lenka Fišerová; Tatiana Hrivíková
PDF
Studie
Abbreviations in modern business correspondence and their pedagogical implications
5–22
Ivana Kapralikova
https://doi.org/10.5817/CASALC2022-2-1
PDF (angličtina)
Ráz v českém projevu u mluvčích s ruštinou a ukrajinštinou jako L1 ve srovnání s rodilými mluvčími češtiny
23–43
Jitka Veroňková
https://doi.org/10.5817/CASALC2022-2-2
PDF
Perceptions of plagiarism by students at the University of Economics in Bratislava
44–59
Eva Maierová
https://doi.org/10.5817/CASALC2022-2-3
PDF (angličtina)
Strukturované debaty v hodinách odborného anglického jazyka: realizace řečových aktů a modifikace výpovědní síly studenty informačních technologií
60–77
Eva Ellederová
https://doi.org/10.5817/CASALC2022-2-6
PDF
Student reactions to online learning and online teaching tools used in a Business English course during the Covid-19 pandemic
78–95
Višnja Kabalin Borenić, Boglarka Kiss Kulenović, Dalia Suša Vugec
https://doi.org/10.5817/CASALC2022-2-4
PDF (angličtina)
Motivy uchazečů pro výběr FMV VŠE v Praze a jazykové preference studujících bakalářských programů
96–113
Kateřina Dvořáková, Petra Jeřábková, Lenka Kalousková, Dominika Kovářová
https://doi.org/10.5817/CASALC2022-2-5
PDF
Dobrá praxe/Inovace
Using positive psychology to manage tensions in international classrooms at tertiary education levels
115–127
Emil Velinov , Ioana Kocurova-Giurgiu
PDF (angličtina)
Corpus-based Linguistic Analysis of Business English Report Writing Papers by L2 English Language Speakers
128–144
Michaela Duruttya
PDF (angličtina)
Preklad ako nástroj rozvíjania prenosných zručností v rámci cudzojazyčnej výučby študentov nefilologických odborov
145–159
Dominika Vargová
PDF
Das Passiv im Wirtschaftsdeutsch-Unterricht
160–173
Tomas Maier
PDF
Assessing proficiency in English for Specific Purposes: the case of Aviation English
174–180
Siniša Prekratić, Ivana Francetić
PDF (angličtina)
Transferable skills in ESP
181–190
Eva Čoupková, Daniela Dlabolová
PDF (angličtina)
DISCUSSION: Writing to Learn, Writing for Publication, and Teacher Training: A Commented Interview with Dana L. Driscoll
192–199
Alena Kašpárková, Dana Lynn Driscoll
PDF (angličtina)
Jazyková pracoviště
Katedra cizích jazyků na Hudební fakultě JAMU
201–203
Květoslava Horáčková
PDF
Kabinet jazyků Divadelní fakulty Janáčkovy akademie múzických umění
203–205
Jana Glombíčková, Adrian Hundhausen
PDF
Zprávy
Die Internationale Tagung der Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer (IDT). : Konferenzbericht
207–209
Jan Trna
PDF
XVII CercleS International Conference 2022, 15 - 17 September 2022, Porto – Portugal: Overview of the conference
210–212
Tetiana Kibalnikova
PDF (angličtina)