Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Roč.8,
č.1
(2018)
Celé číslo v
PDF
Editorial
1
Zuzana Vlasáková
PDF
Metody výuky produktivních dovedností
Současný stav výuky produktivních řečových dovedností v cizím jazyce
5
Blanka Klímová
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-1
PDF
Postupy a metody kritického myšlení ve výuce češtiny pro cizince
15
Jana Marie Tušková, Hana Svobodová
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-2
PDF
Zpracování dovednosti mluvení v učebnici Čeština pro cizince – úroveň A1 a A2Zpracování dovednosti mluvení v učebnici Čeština pro cizince – úroveň A1 a A2Zpracování dovednosti mluvení v učebnici Čeština pro cizince – úroveň A1 a A2
25
Kateřina Vodičková, Marie Boccou Kestřánková
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-3
PDF
Plánování komplexních jazykových úloh zaměřených na rozvoj produktivních dovedností
29
Alena Prošková
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-4
PDF
Specifičnost nácviku produktivních dovedností při přípravě na zkoušky k získání certifikátu UNIcert III
40
Jitka Prachařová
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-5
PDF
Rozvoj dovednosti akademického psaní v češtině pro cizince
46
Romana Kratochvílová
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-6
PDF
Motivace k mluvení a psaní
Maximalisace mluvních příležitostí studentů ve vyučování
57
Jarmila Valková
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-7
PDF
Motivační strategie ve výuce jazyků
67
Silvie Převrátilová
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-8
PDF
Jak motivovat vysokoškoláky k mluvení v kurzech odborné obchodní angličtiny
75
Stanislava Pavlíková
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-9
PDF
Motivační strategie v akademickém psaní z pohledu sociálního konstruktivismu
85
Ivana Mičínová
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-10
PDF
Možnosti a výzvy internetu 2.0 v jazykové třídě
95
Tomáš Klinka
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-11
PDF
Testování a hodnocení produktivních dovedností
Role produktivních dovedností ve výuce cizích jazyků a objektivita hodnocení těchto dovedností v systému výuky Katedry jazyků EF JU v Českých Budějovicích
105
Dana Špatenková, Alena Hošková, Markéta Flajšhansová, Michaela Procházková, Alena Čermáková, Olga Loukotková, Marek Šulista
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-12
PDF
Testování dovednosti „psaní“ u zkoušky z češtiny pro trvalý pobyt
112
Jitka Cvejnová
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-13
PDF
Chyby v psané produkci cizince v kontrastu k chybám rodilého mluvčího
120
Darina Hradilová
https://doi.org/10.5817/CASALC2018-1-14
PDF
Jazyková pracoviště
Katedra jazyků Fakulty stavební ČVUT v Praze
133
Svatava Boboková Bartíková
PDF