Role produktivních dovedností ve výuce cizích jazyků a objektivita hodnocení těchto dovedností v systému výuky Katedry jazyků EF JU v Českých Budějovicích

Roč.8,č.1(2018)

Abstrakt
Znalost cizích jazyků je na Ekonomické fakultě JU v Českých Budějovicích chápána jako nutná výbava absolventa této fakulty pro uplatnění na pracovním trhu. Z hlediska výuky cizích jazyků bylo nutné zaměřit programy hodin na praktické využití jazyka v reálných podmínkách, tedy schopnost komunikace a schopnost vyjádřit se v písemném projevu. Příspěvek se zabývá systémem výuky především anglického a německého jazyka se zaměřením na tyto dovednosti a se způsobem testování a stanovení kritérií pro hodnocení těchto dovedností při maximálním zajištěním objektivity.

Klíčová slova:
SERR; vstupní test; placement test; program Moodle; prezentace; esej; hodnocení analytické; hodnocení holistické.
Metriky

0

Crossref logo

0


92

Views

16

PDF views