Role produktivních dovedností ve výuce cizích jazyků a objektivita hodnocení těchto dovedností v systému výuky Katedry jazyků EF JU v Českých Budějovicích
Roč.8,č.1(2018)
Abstrakt
Klíčová slova:
SERR; vstupní test; placement test; program Moodle; prezentace; esej; hodnocení analytické; hodnocení holistické.
Znalost cizích jazyků je na Ekonomické fakultě JU v Českých Budějovicích chápána jako nutná výbava absolventa této fakulty pro uplatnění na pracovním trhu. Z hlediska výuky cizích jazyků bylo nutné zaměřit programy hodin na praktické využití jazyka v reálných podmínkách, tedy schopnost komunikace a schopnost vyjádřit se v písemném projevu. Příspěvek se zabývá systémem výuky především anglického a německého jazyka se zaměřením na tyto dovednosti a se způsobem testování a stanovení kritérií pro hodnocení těchto dovedností při maximálním zajištěním objektivity.
SERR; vstupní test; placement test; program Moodle; prezentace; esej; hodnocení analytické; hodnocení holistické.

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 CASALC Review