Masarykova univerzita | Masaryk university
Search Query
Search
Register
Login
English
Deutsch
Čeština
CZ
Home
Archive
Call for papers
For authors
FAQ
Subscription orders
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Home
Archive
Call for papers
For authors
FAQ
Subscription orders
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Vol.32,
No.2
(2022)
Full Issue in
PDF (Čeština)
Editorial
Jak čteme to, co čteme? Aneb Od začátku do konce?
93
Eva Minaříková
PDF (Čeština)
Articles
Peer tutoring while problem-solving in pre-school age children
94–114
Zuzana Petrová, Kateřina Navrátilová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-2-94
PDF (Čeština)
Interwar foreign language education in one of Baťa’s foreign language schools
115–130
Tereza Kolumber, Jiří Zounek
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-2-115
PDF (Čeština)
Book reviews
Šmelová E., Provázková Stolinská, D., Částková, P., Prášilová, M. & kol. (2021). Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost.
131–134
Radmila Burkovičová
PDF (Čeština)
Reports
Zpráva z mezinárodní letní školy pro N/neslyšící a nedoslýchavé studenty a jejich učitele v Telči
135–138
Jitka Sedláčková, Lenka Tóthová
PDF (Čeština)
Příklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinu
139–143
Marie Dědičová
PDF (Čeština)