Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.32,
Nr.2
(2022)
Full Issue in
PDF (Čeština)
Editorial
Jak čteme to, co čteme? Aneb Od začátku do konce?
93
Eva Minaříková
PDF (Čeština)
Studie
Rovesnícke učenie pri riešení problémovej úlohy u detí predškolského veku
94–114
Zuzana Petrová, Kateřina Navrátilová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-2-94
PDF (Čeština)
Meziválečná výuka cizích jazyků na příkladu baťovské cizojazyčné školy
115–130
Tereza Kolumber, Jiří Zounek
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-2-115
PDF (Čeština)
Recenze
Šmelová E., Provázková Stolinská, D., Částková, P., Prášilová, M. & kol. (2021). Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost.
131–134
Radmila Burkovičová
PDF (Čeština)
Zprávy
Zpráva z mezinárodní letní školy pro N/neslyšící a nedoslýchavé studenty a jejich učitele v Telči
135–138
Jitka Sedláčková, Lenka Tóthová
PDF (Čeština)
Příklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinu
139–143
Marie Dědičová
PDF (Čeština)