Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.18,
č.2
(2008)
Studie
Dovednosti žáků základní školy ve výuce fyziky: výzkum dovedností a procesu jejich osvojování
3–21
I. Vaculová
PDF
Pojmy v učebnicích zeměpisu a jejich přiměřenost věku žáků
22–36
P. Knecht
PDF
Raná výuka cizích jazyků v České republice na přelomu 20. a 21. století
37–51
P. Najvar
PDF
Patologické závislosti v kontextu speciálně pedagogické teorie a praxe
52–66
K. Pančocha
PDF
Vliv nelékařských služeb na kvalitu života pečovatelů o děti s onkologickým onemocněním
67–80
H. Vaďurová
PDF
Sociálna spravodlivosť a rodové rozdiely v slovenskej škole v zrkadle medzinárodného testovania PISA
81–94
B. Kosová
PDF
Výzkum úrovně vybraných očekávaných výstupů žáků 1. stupně ZŠ prostřednictvím sebehodnocení
95–110
P. Doulík, J. Škoda
PDF
Diskuse
Impakt faktor: je hodnověrným ukazatelem kvality pedagogické vědy?
111–119
J. Průcha
PDF
Zprávy
Plný text sekce
120–124
Pedagogická Orientace
PDF
Studijní obor Bezpečnostní a strategická studia: poznatky a zkušenosti
Josef Smolík
21. kongres Německé společnosti pro vědu o výchově
Tomáš Janík
Recenze
Plný text sekce
125–130
Pedagogická Orientace
PDF
Škoda, J. (Ed.). (2007). Multidisciplinární přístupy pomáhajících profesí
Jiří Škoda
Vlčková, K. (2007). Strategie učení cizímu jazyku. Výsledky výzkumu používání strategií a jejich efektivity na gymnáziích
Veronika Najvarová