Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.20,
č.4
(2010)
Editorial
Chvála pedagogického umění. Poznámka ke komeniologickému výročí
3–5
Jan Hábl
PDF
Studie
Česká andragogika na vzestupu
7–26
J. Průcha
PDF
Konstrukce a modely multikulturních kompetencí
27–47
J. Hladík
PDF
Německá celodenní škola: Studie o implementaci pedagogické koncepce do praxe
48–68
J. Pavlíková
PDF
Konceptová analýza výuky: didaktické poznatky z výzkumu reflexí studentů učitelství výtvarné výchovy
69–91
J. Slavík, J. Lukavský, L. Hajdušková
PDF
Učení v rodině v mezigeneračním pohledu
92–111
M. Rabušicová, L. Kamanová, K. Pevná
PDF
Zprávy
ERIDOB (European Researchers in Didactics of Biology) 2010 v Portugalsku
112–114
Milan Kubiatko
PDF
Recenze
Plný text sekce
115–129
Pedagogická Orientace
PDF
Lillis, T., & Curry, M. J. (2010). Academic Writing in a Global Context. The Politics and Practices of Publishing in English
Peter Gavora
Ruisel, L. (2010). Poznávanie v historických súvislostiach
Josef Maňák
Janík, T. et al. (2010). Kurikulární reforma na gymnáziích v rozhovorech s koordinátory pilotních a partnerských škol
Blanka Pravdová
Vašťatková, J. (2010). Autoevaluace a benchmarking ve škole
Zora Syslová
Málková, G. (2009). Zprostředkované učení
Jaroslava Magulová