Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.20,
Nr.4
(2010)
Editorial
Chvála pedagogického umění. Poznámka ke komeniologickému výročí
3–5
Jan Hábl
PDF (Čeština)
Studie
Česká andragogika na vzestupu
7–26
J. Průcha
PDF (Čeština)
Konstrukce a modely multikulturních kompetencí
27–47
J. Hladík
PDF (Čeština)
Německá celodenní škola: Studie o implementaci pedagogické koncepce do praxe
48–68
J. Pavlíková
PDF (Čeština)
Konceptová analýza výuky: didaktické poznatky z výzkumu reflexí studentů učitelství výtvarné výchovy
69–91
J. Slavík, J. Lukavský, L. Hajdušková
PDF (Čeština)
Učení v rodině v mezigeneračním pohledu
92–111
M. Rabušicová, L. Kamanová, K. Pevná
PDF (Čeština)
Zprávy
ERIDOB (European Researchers in Didactics of Biology) 2010 v Portugalsku
112–114
Milan Kubiatko
PDF (Čeština)
Recenze
Plný text sekce
115–129
Pedagogická Orientace
PDF (Čeština)
Lillis, T., & Curry, M. J. (2010). Academic Writing in a Global Context. The Politics and Practices of Publishing in English
Peter Gavora
Ruisel, L. (2010). Poznávanie v historických súvislostiach
Josef Maňák
Janík, T. et al. (2010). Kurikulární reforma na gymnáziích v rozhovorech s koordinátory pilotních a partnerských škol
Blanka Pravdová
Vašťatková, J. (2010). Autoevaluace a benchmarking ve škole
Zora Syslová
Málková, G. (2009). Zprostředkované učení
Jaroslava Magulová