Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Domu
Aktuální
Archiv
Editorský tým
Pro autory
Kontakt
Etický kodex
Podrobnosti
O časopise
Zásady zachování soukromí
Domu
Aktuální
Archiv
Editorský tým
Pro autory
Kontakt
Etický kodex
Podrobnosti
O časopise
Zásady zachování soukromí
Roč.25,
č.2
(2011)
Sborník prací PdF MU, řada společenských věd
Články
Posledních deset let dějepisné práce na katedře historie pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
3–8
Jaroslav Vaculík
PDF
Klíčové momenty a kontroverzní události poválečné historie v historickém vědomí žáků, studentů a učitelů českých škol (výsledky empirického výzkumu)
9–25
Denisa Labischová
PDF
Didactic-methodological elements of high school history textbooks
26–34
Rona Bušljeta
PDF
Možné metodologické přístupy ke zkoumání dějepisného kurikula
35–44
Miroslav Jireček, Jana Stejskalíková
PDF
Predstavy a realita - skúsenosti s digitalizáciou dejepisného učiva a dejepisnej výčby v slovenskej reblike
45–53
Mária Tonková
PDF
Didaktické podmínky využití filmů a televizních pragramů ve výuce dějepisu
54–60
Donuta Konieczka-Sliwinska
PDF
K rozvoji mediální gramotnosti a podpoře výuky modeních dějin: hraný film
61–66
Kamil Štěpánek
PDF
Orální historie v přípravě budoucích učitelů dějepisu - několik postřehů z využití přímých i mediálně zprostředkovaných svědectví pamětníků ve výuce dějin
67–71
Naděžda Morávková
PDF
Mozliwosci wykorzystania zasobów internetu w szkolnej edukacji historycznej
72–78
Dariusz Szewczuk
PDF
Multimedia in history teachers training: the use of learning platform as an exmple of www.praktyki.wh.umcs projekt
79–85
Mariusz Ausz
PDF
Mediaval art websites as a source of historical images: cognitive problems
86–91
Joanna Bugajska-Wieclawska
PDF
Mediální aspekty při využívání historické paměti ve výuce dějepisu
92–95
František Čapka
PDF
Kontexty mediálních aspektů pomocných věd historických na příkladu informačního systému Masarykovy univerzity
96–98
Marie Marečková, Otto Kryzan
PDF
Film jako výrazná pedagogická a andragogická metoda ve výuce
99–104
Jaroslav Balvín
PDF
Webové stránky věnované tvorbě mládeže v Terezánském ghettu a jejich využití při výuce
105–108
Matouš Bičák, František Tichý
PDF
K populárně naučným historickým a historickopedagogickým časopisům vydávaným v letech 1946–1989 a jejich využití v současném školním dějepisu
109–129
Jiří Mihola
PDF
Ostatni
Seznam autorů
130
PDF
Obsah
131–132
PDF
Informace pro autory
133–134
PDF