Využití RFID v umění a kultuře

Bd.2,Nr.4(2011)

Abstract
RFID  je  technologií  umožňující  jednoznačnou  iden-tifikaci  na  dálku.  Díky  tomu  našlo  RFID  uplatnění hlavně v obchodě a v logistice, kde slouží k zaznamená-vání informací o výrobku a jeho pohybu od výrobce ke spotřebiteli. Výrobky však nejsou jedinými objekty, které jsou za použití této technologie sledovány. Další oblastí, v níž RFID může přinést zefektivnění práce a zpřesnění informací,  je  oblast  kultury. Tento  příspěvek  se  zabývá možnostmi, jež skýtá  RFID technologie v kultuře, jakož i případnými riziky, které sebou tato technologie přináší.

Schlagworte:
RFID; kultura; inventarizace; marketing

##munipress.pages##:
s. 17–19
Metriky

586

Views

122

PDF (Tschechisch) views