Výchova k sebehodnocení ve škole
Vol.14,No.3(2004)
The use of self-evaluation has positive effect on classroom climate as well.
learning autonomy; self-evaluation; classroom climate
A Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching and Assesment - A General Guide for Users. Strasbourg: Council of Európe, 2001.
Cáp, J., Mareš, J. Psychologie pro učitele. Portál: Praha, 2001.
Kohoutek, R. Poznávání a utváření osobnosti. Brno: CERM, 2001.
Kraus, B. Výchova ve společenských proměnách na počátku nového století. Pedagogika 2003, č. 3, s. 253-267.
Little, D., Perclová, R. Evropské jazykové portfolio. Příručka pro učitele a školitele. Praha: MŠMT, 2001.
Průcha, J. Alternativní školy a inovace ve vzdělání. Praha: Portál, 2001.
Řezáč, J. Sociální psychologie. Brno: Paido, 1998. Self-Evaluation in Learning: A Report on Trends, Experiences and Research Findings. Paris: UNESCO, 1979.
Slavík, J. Autonomní a heteronomní pojetí školního hodnocení - aktuální problém pedagogické teorie a praxe. Pedagogika 2003, č. 1, s. 5-25.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2017 Lenka Kargerová